Nederlands English

Klachtenregeling

Als je niet tevreden bent, dan gaan wij altijd met je in gesprek over een bevredigende oplossing. Mocht het nodig zijn dan kan je gebruik maken van onze klachtenprocedure. Voor vragen over onze klachtenprocedure kunt je contact opnemen met onze klachtenfunctionaris.

Onze klachtenregeling

Wij bevestigen uiterlijk binnen drie werkdagen de ontvangst van de klacht. Je krijgt dan ook uitleg over het verdere verloop van de klachtenprocedure:

De afhandeling van de ontvangen klacht vindt zo spoedig mogelijk plaats. Wij streven ernaar binnen 2 weken na ontvangst de klacht te hebben afgehandeld;
Indien wij de klacht niet binnen de gestelde termijn af kunnen handelen, dan stellen wij je binnen 2 weken na ontvangst van de klacht hiervan op de hoogte. Dan lichten wij het uitstel toe en geven een indicatie van de verdere tijdspanne.
Wij behandelen klachten altijd vertrouwelijk;
Klachten en de wijze van afhandeling archiveren wij volgens onze kwaliteitssystematiek. Wij bewaren deze gegevens gedurende 3 jaar.

Onafhankelijke derde

Komen we er gezamenlijk niet uit, dan schakelen wij een mediator van ‘De Raad van Mediators BV’, www.deraadvanmediators.nl (015-3020015) in. Het oordeel van deze mediator is voor ons bindend.

Actueel

9 oktober 2019Hollandse Griep De regio’s Rotterdam-Rijnmond en Zuid-Holland Zuid oefenden gisteren en vandaag volop ter... Lees verder

23 juli 2019Oefening baart kunst! Hoe ga je als GGD om met een mogelijke uitbraak van een nieuwe... Lees verder

27 juni 2019GHOR en Care-instellingen in de regio

14 juni 2019Crisisexpertsessies 2019

Contact

Trimension BV
Delftechpark 11
2628 XJ Delft
[Route met Google Maps]

Tel: 015 - 25 11 670
E-mail: info@trimension.nl

Trimension op Twitter - opent in een nieuw venster Trimension op LinkedIn - opent in een nieuw venster Trimension op crisisbeheersingnederland.nl - opent in een nieuw venster

© 2017 Trimension BV | KvK: 27232804 | Algemene voorwaarden | Klachtenregeling | Disclaimer & Privacy | Cookies | Sitemap