Nederlands English
Welkom op onze mobiele website.

Om alles te lezen over onze diensten, producten, opdrachtgevers en organisatie verzoeken wij u vriendelijk onze site met een tablet of groter scherm te bekijken.

Dienstverlening en informatie

Om uw organisatie voor te bereiden op de impact van het coronavirus hebben wij een speciale pagina samen gesteld. klik hier voor alle informatie over COVID-19

Klachtenregeling

Als je niet tevreden bent, dan gaan wij altijd met je in gesprek over een bevredigende oplossing. Mocht het nodig zijn dan kan je gebruik maken van onze klachtenprocedure. Voor vragen over onze klachtenprocedure kunt je contact opnemen met onze klachtenfunctionaris.

Onze klachtenregeling

Wij bevestigen uiterlijk binnen drie werkdagen de ontvangst van de klacht. Je krijgt dan ook uitleg over het verdere verloop van de klachtenprocedure:

  1. De afhandeling van de ontvangen klacht vindt zo spoedig mogelijk plaats. Wij streven ernaar binnen 2 weken na ontvangst de klacht te hebben afgehandeld;

  2. Indien wij de klacht niet binnen de gestelde termijn af kunnen handelen, dan stellen wij je binnen 2 weken na ontvangst van de klacht hiervan op de hoogte. Dan lichten wij het uitstel toe en geven een indicatie van de verdere tijdspanne.

  3. Wij behandelen klachten altijd vertrouwelijk;

  4. Klachten en de wijze van afhandeling archiveren wij volgens onze kwaliteitssystematiek. Wij bewaren deze gegevens gedurende 3 jaar.

Onafhankelijke derde

Komen we er gezamenlijk niet uit, dan schakelen wij een mediator van “het Nederlands Arbitrage Instituut” www.nai-nl.org in. Mocht mediation onverhoopt ook geen volledige oplossing bieden, loopt het traject over in arbitrage. Zodoende is de uitkomst altijd bindend:

“Ten behoeve van de oplossing van elk geschil dat is of mocht ontstaan naar aanleiding van de onderhavige overeenkomst, dan wel van nadere overeenkomsten die daarvan het gevolg mochten zijn, zullen de partijen, respectievelijk zal de meest gerede partij, een aanvraag tot mediation indienen bij het secretariaat van het NAI volgens het NAI Mediationreglement. Leidt die aanvraag niet tot een algehele oplossing van het geschil door ondertekening van een vaststellingsovereenkomst als bedoeld in artikel 7(1) sub (a) van het NAI Mediationreglement, door een arbitraal schikkingsvonnis als bedoeld in artikel 8 van dat reglement, of door een combinatie van deze beide, dan wordt het geschil, althans dat gedeelte daarvan dat niet op één van de zo-even genoemde wijzen is opgelost, uitsluitend beslecht overeenkomstig het NAI Arbitragereglement.”

Actueel

22 February 2022Crisis on Stage Wat als het écht goed mis gaat? Je bent niet… Lees verder

23 December 2021Fijne feestdagen! Beste netwerkpartners en opdrachtgevers,… Lees verder

22 June 2021Even voorstellen... Steven Siccama Sinds 1 maart hebben wij maar liefst vier… Lees verder

7 June 2021Even voorstellen... Myrna van Doorn Sinds 1 maart hebben wij maar liefst vier… Lees verder

Contact

Trimension BV
Delftechpark 11
2628 XJ Delft
[Route met Google Maps]

Tel: 015 - 25 11 670
E-mail: .(JavaScript must be enabled to view this email address)

Trimension op Twitter - opent in een nieuw venster Trimension op LinkedIn - opent in een nieuw venster Trimension op crisisbeheersingnederland.nl - opent in een nieuw venster

© 2022 Trimension BV | KvK: 27232804 | Algemene voorwaarden | Klachtenregeling | Disclaimer & Privacy | Cookies | Sitemap